• 1401/05/22

انواع لوازم و تجهیزات هتلینگ پزشکی

 

هتلینگ پزشکی چیست؟

 

هتلینگ پزشکی شامل امکانات و تجهیزات رفاهی بوده که به منظور احساس آرامش و رسیدگی بهتر به بیماران مورد استفاده قرار میگیرند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، در علم پزشکی شاهد استفاده از ابزارآلات مدرن و پیشرفته هستیم. مدرنیته شدن جوامع به حدی توسعه یافته است که در حال حاضر بیمارانی که برای روند بهبود بیماری خود در بیمارستان ها تحت مراقبت قرار میگیرند، از خدمات مشابه یک هتل چند ستاره بهره مند می شوند. این موضوع به کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده در بیمارستان ها بستگی داشته و روز به روز در حال توسعه این خدمات در اقصی نقاط کشور می باشد. این امکانات و خدمات در کسب رضایتمندی بیماران رابطه مستقیمی داشته و در تعیین کننده رتبه بیمارستان نیز موثر عمل می کند. از جمله لوازم و تجهیزات هتلینگ پزشکی می توان به انواع ترالی، چراغ های پایه دار، میزهای غذا دهی بیمار، پله های کنار تخت، کمد نگهداری دارو، انواع صندلی خونگیری و جالگنی اشاره نمود.

 

هتلینگ پزشکی با امکانات و خدمات مدرن، سبب رسیدگی سریع به بیماران و انجام کارهای بیماران بدون نیاز به نیرو و پرستاران بسیار می شود. طی سالهای اخیر هتلینگ بیمارستانی مورد توجه و پسند عموم مردم قرار گرفته است. افراد با هدف رسیدگی بهتر در ایام بیماری، این مرکز را در اولویت خود قرار می دهند. هم چنین به دلیل افزایش تنوع محصولات بر اساس نیاز بیماران، می توان از طیف کامل و گسترده ی تجهیزات هتلینگ پزشکی بهره مند شویم.

 

 

 

تجهیزات هتلینگ پزشکی

 

 

 

انواع تجهیزات هتلینگ پزشکی

لوازم و تجهیزات هتلینگ پزشکی می تواند شامل هرگونه لوازم مورد نیاز برای رسیدگی به بیماران در بیمارستان باشد. در این بخش شما را با برخی از تجهیزات ضروری و مهم هتلینگ پزشکی آشنا خواهیم کرد:

 

برانکارد تاشو:

برانکارد تاشو در کلیه مراکز اورژانس به دلیل جابجایی و حمل آسان مجروحین مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع برانکارد دارای اهرم مخصوص قفل و ثابت کننده برانکارد می باشد. وزن این محصول حدود 6 کیلوگرم بوده و ساختار آلومینیومی دارد.

 

برانکارد آمبولانسی:

این محصول در انواع مختلف از جمله برانکارد پشت محرک، کالسکه ای، پشت ثابت و ... طراحی می شود. استفاده از این محصول در ماشین های آمبولانس برای جابجایی بیمار از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 

صندلی خونگیری ساده و تخت شو:

صندلی خونگیری از مهمترین وسیله های هتلینگ پزشکی می باشد. بیشتر این نوع صندلی ها دارای دو تکیه گاه بوده و از هردو دست بیمار می توان خونگیری کرد. تخت شو بودن این صندلی ها سبب می شود که فرد در حین افت فشار به راحتی بتواند روی آن دراز بکشد.

 

ترالی تزریقات استیل:

این نوع ترالی از پرکاربردترین لوازم و تجهیزات هتلینگ پزشکی می باشد. از این محصول برای جابجایی راحت لوازم پانسمانی استفاده می کنند. این نوع ترالی ها از چند طبقه تهیه شده و در ابعاد مختلفی عرضه می گردد. روان بودن چرخ ها و داشتن ترمز چرخ از ویژگی های ترالی تزریقات محسوب می شود.

 

 

برانکارد آمبولانسی

 

 

 

سایر تجهیزات هتلینگ بیمارستانی

 

جالگنی استیل دوتایی:

جالگنی استیل دوتایی از پرتقاضاترین لوازم هتلینگ پزشکی می باشد. از این محصول برای قرار دادن تجهیزات و لوازم پانسمان در اتاق عمل استفاده می شود. این محصول از کیفیت مرغوب در ارتفاع مختلف طراحی می گردد.

 

پاراوان لوکس 5 تکه:

پاراوان بیمارستانی به منظور تقسیم موقت فضا در بیمارستان ها استفاده می شود. پاراوان 5 تکه یکی از لوکس ترین انواع پاراوان پزشکی بوده که به دلیل جابجایی مداوم، از سبک ترین مواد اولیه تهیه می شود. جنس بدنه و پرده های این نوع پاراوان ها باید بسیار باکیفیت و قابل شستشو باشند.

 

پاراوان لوکس 5 تکه

 

 

صندلی حمل بیمار:

صندلی های حمل بیمار در انواع کیفیت و مدل های مختلفی طراحی می شوند. صندلی های آلومینیومی از جمله پرکاربردترین و باکیفیت ترین انواع این محصول بوده و برای جابجایی در طبقات و پلکان ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

 

تخت شستشوی بیمار:

بیمارانی که برای مدت طولانی در بیمارستان بستری می شوند، نیاز به شستشو روی تخت مخصوص دارند. تخت های شستشوی بیمار از پرمصرف ترین لوازم درمانی به شمار می رود. جنس و کیفیت این لوازم برای سلامتی بیمار از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و در تماس با مواد شوینده نباید آسیب پذیر باشد.

 

ترالی حمل غذا:

یکی دیگر از انواع ترالی ها بوده که اغلب به صورت دو طبقه در هتلینگ پزشکی استفاده می شوند. از این ترالی ها برای حمل ظروف کثیف و غذا استفاده می کنند. ترالی حمل غذا قابل شستشو بوده و از متداول ترین انواع ترالی بیمارستان ها به شمار می رود.

 

پایه سرم:

یکی دیگر از ضروری ترین لوازم و تجهیزات هتلینگ پزشکی، پایه سرم می باشد. این پایه ها در قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت مستقل یا چسبیده به ترالی عرضه می شوند. به منظور جابجایی راحت پایه سرم از چرخ در بخش زیرین آن استفاده می کنند.

 

جالگنی استیل

 

 

 

دریافت مشاوره هتلینگ پزشکی

دریافت مشاوره هتلینگ پزشکی، قبل از اقدام به خرید تجهیزات هتلینگ پزشکی از اهمیت بسیاری برخوردار است. همانطور که میدانید لوازم و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی بایستی در بهترین کیفیت و کارایی تولید و عرضه شوند. با توجه به نوع کاربرد این محصولات، نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. کاربران و مخاطبین می توانند قبل از اقدام به خرید و ثبت سفارش انواع تجهیزات هتلینگ پزشکی، از مشاوره های رایگان در این خصوص بهره مند شوند. خرید تجهیزات پزشکی یک موضوع بسیار حساس بوده و باید به نکات ریز و درشت دقت داشته باشید. چرا که نامرغوب بودن تجهیزات هتلینگ بیمارستانی، می تواند در بهبود بیماران تاثیر منفی به دنبال داشته باشند. مشاورین تجهیزات و لوازم هتلینگ بیمارستانی با توجه به تجربه و آگاهی کامل نسبت به کیفیت و بهترین گزینه از میان انواع بسیار، شما را در خرید لوازم مورد نیاز برای بیمارستان راهنمایی خواهند نمود.

کاربران می توانند با بهره مندی از راهنمایی های مشاوره هتلینگ پزشکی از مجموعه ما، به راحتی در انتخاب انواع لوازم و تجهیزات هتلینگ پزشکی تصمیم گیری نمایند. مجموعه الیار طب شما را در خرید با کیفیت ترین تجهیزات با قیمت مناسب همراهی خواهد نمود.

 

تخت شستشوی بیمار استیل

 

 

 

 

 

  • نویسنده : الیار طب