• 1401/06/13

بررسی عوامل مؤثر بر قیمت تخت معاینه پایه ثابت

 

 

در حال حاضر طراحی و تولید انواع مختلف تخت بیمارستانی توسط خیلی از شرکت های موجود در کشورمان صورت می گیرد. همچنین پیشرفت های خوبی را در سال های اخیر در این زمینه شاهد بودیم. در واقع نیاز بسیاری از مراکز پزشکی و بیمارستان ها توسط شرکت های تجهیزات پزشکی داخلی تأمین خواهد شد. یکی از پرکاربرد ترین محصولات در این حوزه که می توان به آن اشاره نمود، تخت معاینه بیمارستانی است که خیلی از درمانگاه ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی، جهت خرید تعداد بالای این نوع تخت ها اقدام می کنند. بنابراین، تخت های معاینه نه تنها باید از استحکام و کیفیت مطلوب برخوردار باشند، بلکه باید قیمت مناسبی نیز داشته باشند تا سبب ترغیب مسئولان خرید مراکز درمانی جهت خرید گردند. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع تخت های معاینه بیمارستانی و همچنین قیمت تخت معاینه پایه ثابت صحبت کنیم. بنابراین تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

 

 

 

قیمت تخت معاینه پایه ثابت

 

 

 

معرفی انواع تخت معاینه بر اساس ساختار

 

تخت های معاینه را می توان در چند نوع دسته بندی نمود. در ادامه به عمده ترین دسته بندی این محصولات اشاره خواهیم کرد.

 

1-تخت معاینه پایه ثابت

 

2-تخت پایه تاشو

 

3-تخت معاینه پایه لوله ای زیر سر ثابت

 

4- تخت پایه ثابت زیر سر متحرک

 

5- تخت پایه ثابت دارای کابین زیر سر متحرک

 

6- تخت برقی

 

7-تخت پایه هلالی

 

8-تخت پایه کشودار زیر سر متحرک و ....

 

 

لازم به ذکر است که تخت های معاینه پایه ثابت از لحاظ استحکام و طرح محکم تر از تخت های معاینه پایه تاشو هستند.

 

 

تخت معاینه پایه ثابت

 

این نوع تخت همانگونه از اسمش پیداست، از پایه های ثابت برخوردار است. تخت معاینه پایه ثابت دارای تنوع زیادی بسته به اجزا و متریال مورد استفاده در آن می باشد. طراحی و ساخت پایه این تخت ها در دو نوع قوطی به شکل مستطیلی یا مربعی و همچنین لوله ای صورت می گیرد. با اینکه استحکام تخت پایه ثابت از تخت معاینه پایه تاشو بیشتر است، اما امکان افزایش استحکام تخت پایه تاشو نیز با ایجاد تغییراتی در آن وجود دارد. تخت های معاینه پایه ثابت یا ساده یکی از پرفروش محصولات شرکت الیار طب به شمار می رود. رنگ آمیزی این تخت ها به گونه ای است که می توان به راحتی اقدام به تمیز کردن و ضد عفونی کردن آن نمود. 

 

 

معرفی انواع تخت معاینه بر اساس ساختار

 

 

 

 

همچنین امکان استفاده از تخت معاینه پایه ثابت استاندارد و با ارتفاع مناسب برای هر فردی با هر قد و قامتی وجود دارد. همچنین تشک این تخت ها با ضخامت 5-4.5 سانتی متر بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است و با گذشت زمان دچار نشست و فرو رفتگی نخواهد شد. علاوه بر آن بیمار احساس آرامش و راحتی خوبی بر روی آن، در حین معاینه به جهت ضخامت خوب تشک های آن دارد.

 

 

 

تخت های معاینه پایه تاشو

این تخت مناسب متخصصین و پزشکانی است که از فضای کافی در محل کار خود برخوردار نیستند. چرا که امکان جمع کردن پایه های تخت و انتقال آن به کنار دیوار بعد از هر بار استفاده وجود دارد. یا می توان آن را داخل کمد و یا هر مکان دیگری جای داد. این امر سبب کاهش فضای اشغال شده توسط تخت خواهد شد. جنس پایه های تخت معاینه از پروفیل فلزی بوده که یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت این محصول محسوب می شود. علاوه بر آن، ضخامت بالای اسکلت و پایه های این تخت، میزان کیفیت و استحکام آن را افزایش خواهد داد.

 

 

در ادامه به عوامل مؤثر بر قیمت تخت معاینه پایه ثابت و پایه تاشو خواهیم پرداخت.

 

 

بررسی قیمت تخت معاینه پایه ثابت و پایه تاشو

 

یکی از مهمترین مسائل در انتخاب و خرید تخت های معاینه در نظر گرفتن قیمت و کیفیت محصول است. قیمت تخت معاینه پایه ثابت، پایه تاشو و سایر تخت ها بستگی به فاکتورهای متعددی از جمله متریال مورد استفاده در ساخت زیره تخت که می تواند فلزی، ام دی اف، و یا چوبی باشد، میزان استحکام پایه فوم داخل تخت و همچنین نوع چرم و رنگ بندی رویه تخت دارد. در صورت استفاده از زیره MDF یا چوب در ساخت این تخت، احتمال شکستن آن وجود دارد. همچنین رویه از جنس فوم سرد از بالاترین کیفیت برخوردار است.

 

 

بررسی قیمت تخت معاینه پایه ثابت و پایه تاشو

 

 

 

سخن پایانی

 

تخت معاینه یکی از انواع تخت های بیمارستانی به شمار می رود که در مقایسه با تخت های تخصصی ساده تر است. احتمالاً همه شما دست کم یک بار بر روی این تخت ها جهت معاینه پزشک دراز کشیده اید و به اهمیت راحتی و کیفیت آن پی برده اید. شرکت الیار طب با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و داشتن متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه طراحی و تولید انواع تخت معاینه جهت مصارف پزشکی و بیمارستان ها و غیره فعالیت دارد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت تخت معاینه پایه ثابت، پایه تاشو و محصولاتی از این قبیل به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

 

 

 

  • نویسنده : الیار طب