• 1401/06/21

هر آنچه که باید در مورد خرید لوازم کلینیک زیبایی بدانید!

 

امروزه خدمات زیبایی را می توان یکی از مهمترین گرایشات بازار و جامعه دانست که مورد توجه بیش از پیش مردان و زنان قرار گرفته است. از این رو، شاهد افزایش تعداد کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی زیبایی در سراسر کشور هستیم. از سوی دیگر مسئله تجهیز این مراکز نیز بسیار حائز اهمیت است. تجهیزات مختلفی در هر کلینیک زیبایی بسته به نوع خدمات قابل ارائه وجود دارد. در این مقاله قصد داریم درباره خرید لوازم کلینیک زیبایی به ویژه تخت های مورد استفاده در این مراکز صحبت کنیم. بنابراین، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

 

 

هر آنچه که باید در مورد خرید لوازم کلینیک زیبایی بدانید!

 

 

 

معرفی لوازم مورد نیاز در کلینیک زیبایی

 

در این بخش می خواهیم به معرفی برخی از مهمترین لوازم کلینیک زیبایی بپردازیم.

 

1-صندلی تابوره:

یکی از لوازم مورد نیاز کلینیک زیبایی، تابوره پزشکی به شمار می رود. این صندلی باید دارای استانداردهای لازم باشد. روان بودن چرخ های صندلی تابوره و بی صدا بودن آن، از جمله پارامترهای مهم در انتخاب این محصول خواهد بود. چرا که افراد فعال در حوزه زیبایی نیاز به حرکت کردن دائم در فضای اطراف خود دارند. از دیگر نکات مهم در انتخاب و خرید این صندلی، توجه به جنس فوم و رویه آن است. فومی که در پشتی و بخش نشیمنگاه صندلی به کار می رود باید از ضخامت متوسط برخوردار باشد. بهتر است از فوم سرد بدین منظور استفاده گردد.

همچنین جنس چرم برای رویه صندلی تابوره گزینه مناسبی خواهد بود. چرم با کیفیت، با گذشت زمان دچار کشیدگی و تغییر رنگ نشده و شکل ابتدایی خود را حفظ می کند.

 

 

 

تابوره زیمنسی

 

 

 

2-چراغ LED معاینه:

در بازار تجهیزات پزشکی شاهد عرضه انواع مختلفی از چراغ های معاینه هستیم. چراغ LED با کیفیت، دارای تمرکز نور بیشتری در مقایسه با لامپ های معمولی بوده و امکان معاینه و بررسی دقیق ناحیه مورد نظر با کمک این چراغ ها وجود دارد.

 

 

چراغ LED معاینه

 

 

 

3-تخت کلینیک زیبایی:

این محصول را می توان از اساسی ترین ابزار مشترک در بین کلینیک های درمانی و زیبایی دانست. این تخت ها دارای انواع مختلفی بوده که هر یک کاربرد متفاوتی دارند. برای مثال، یک نوع تخت زیبایی از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و به جهت داشتن طراحی ارگونومی خاص، سبب آزادی عمل و راحتی بیمار خواهد شد. تخت های تک موتوره، دو موتوره، سه و چهار موتوره از انواع تخت های زیبایی هستند که هر یک دارای قابلیت های متفاوتی می باشند.

 

 

4-ترالی:

یکی دیگر از اساسی ترین تجهیزات و لوازم کلینیک زیبایی که می توان به آن اشاره نمود، ترالی ها هستند. این محصول میز متحرکی است که شامل کمد ریلی و چند طبقه بوده و با هدف حمل و جابجایی تجهیزات و ابزار بزرگ و کوچک کلینیک ها به کار می روند. 

 

 

 

نکاتی مهم جهت تجهیز و خرید لوازم کلینیک زیبایی

 

در صورتی که قصد راه اندازی یک کلینیک زیبایی را دارید، چه هدفتان سرمایه گذاری باشد و یا خودتان پزشک باشید، بایستی چند نکته مهم را پیش از خرید لوازم کلینیک زیبایی مد نظر قرار دهید.

 

1-در نظر گرفتن منطقه و شهر مورد نظر اهمیت زیادی دارد.

 

2-توجه کافی به ابعاد فضای مورد نظر داشته باشید.

 

3- برای خرید لوازم کلینیک زیبایی، میزان سرمایه و بودجه تان را در نظر بگیرید. با توجه به تغییر و تحولاتی که با گذشت زمان در تجهیزات پزشکی و با هدف تسهیل کار متخصصان، پزشکان و  همچنین راحتی مراجعه کنندگان ایجاد می شود. از این رو، خریداران باید با در نظر گرفتن بودجه خود، به سراغ خرید تجهیزات با آپشن مناسب بروند.

 

4-جهت کار با تجهیزات و دیگر بخش ها، تعداد پرسنل خود را در نظر بگیرید.

 

5-به کیفیت و متریال به کار رفته در ساخت این لوازم توجه نمایید. 

 

6-توجه به ارائه خدمات پس از فروش محصول، به عنوان یکی از امتیازات خرید موفق محسوب می شود.

 

 

 

نکاتی مهم جهت تجهیز و خرید لوازم کلینیک زیبایی

 

 

 

بررسی این موارد باید به نحوی باشد که از این سرمایه گذاری سود قابل قبولی را به دست آورید. از این رو، در ابتدای کار تعیین نوع دستگاه و تعداد تجهیزات مورد نیاز از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین جذب مشتری، هدف اصلی شما برای آغاز کار محسوب می شود. بنابراین، انتخاب اصولی دستگاه و تجهیزات یکی از روش های جذب مشتری می باشد. شما می توانید به سراغ دستگاه هایی که نیاز عموم مردم است، بروید. همچنین استفاده از تجهیزات به روز و خاص که رقبای کمتری در آن زمینه دارید، ایده خوبی به نظر می رسد. چرا که دستگاه های با خروجی تضمینی و با کیفیت بالا می تواند برای تبلیغ کلینیک شما و اعتبار بخشیدن به کارتان گزینه مناسبی به نظر آید.

 

 

جمع بندی

در این مقاله به ارائه نکاتی درباره خرید لوازم کلینیک زیبایی پرداختیم. شرکت تجهیزات پزشکی الیار طب، یکی از فروشگاه های معتبر آنلاین در زمینه لوازم پزشکی محسوب می شود. این شرکت به تولید و عرضه انواع تخت های کلینیک زیبایی با کیفیت می پردازد. شما می توانید جهت تهیه محصولات این شرکت و آگاهی از قیمت تجهیزات کلینیک زیبایی به همراه گارانتی معتبر و تضمین اصالت کالا به سایت آن مراجعه نمایید.

 

 

 

  • نویسنده : الیار طب