• 1402/02/26

نکات اساسی بدساید در تخت بستری+ویژگی های آن

 

 

این روزها گسترش بیماری های واگیردار باعث شده تا بیماران مجبور باشند مدت زمانی طولانی را در بیمارستان سپری کنند. برای بهبود بسیاری از بیماری ها نیاز است تا مراجعه کنندگان مدت زمانی کوتاه و یا بلند در بیمارستان بستری شوند. همین موضوع باعث شده تا اکثر بیمارستان های دولتی و خصوصی به دنبال تهیه تخت های راحت باشند تا بیماران بتوانند اوقات راحتی را در بیمارستان داشته باشند. اگر به فکر خرید بدساید و تخت بستری هستید، پیشنهاد می کنیم این محتوا را به دقت مطالعه نمایید. در این محتوا قصد داریم در خصوص نکات اساسی بدساید در تخت بستری توضیحاتی را ارائه دهیم.

 

نکات اساسی بدساید در تخت بستری

 

 

 

انواع تخت بستری

 

حتی اگر از نزدیکی بیمارستان نیز عبور نکرده باشید، حتما در فیلم ها تخت های بیمارستانی را دیده اید. تخت های بیمارستانی در چند نوع مختلف و متفاوت تولید می شوند. هر کدام از این تخت ها برای یک موضوع خاص مورد استفاده قرار می گیرند. تخت های بستری عبارتند از یک شکن، دو شکن، سه شکن و تخت هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند.

 

در تخت های یک شکن تنها زیر سر بیمار حرکت می کند در صورتی که در تخت های دو شکن زیر سر و پای بیمار قابل حرکت می باشند. سه شکن بودن تخت های بستری به این معناست که سه ناحیه از تخت شامل زیر سر، زیر پا و زیر ران قابل حرکت هستند. مجهز ترین تخت ها را می توان تخت های بستری با قابلیت تنظیم ارتفاع دانست. این تخت ها علاوه بر عملکرد تخت های سه شکن قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند. بنا به نیاز بیمار به راحتی می توان این تخت ها را از لحاظ عمودی تنظیم کرد.

 

شاید این سوال برایتان به وجود آید که تخت های بستری را به وسیله چه ابزاری می توان تنظیم کرد. در پاسخ باید بگوییم تخت های بستری یا مکانیکی هستند و یا برقی. در تخت های برقی می توان با استفاده از فشردن تنها یک دکمه تنظیمات لازم را انجام داد. در صورتی که برای تنظیم تخت های مکانیکی باید از یک اهرم استفاده شود. طبیعتا با توجه به شرایط موجود این روزها انتخاب بسیاری از افراد تخت های برقی است.

 

 

مفصل بدساید چیست؟

 

برای اتصال تخت های بستری به یک دیگر نیاز به استفاده از یک وسیله به نام مفصل بدساید وجود دارد. به بیان بهتر امنیت یک تخت بستری کاملا به بدساید آن وابسته می باشد. در صورتی که بدساید کیفیت مطلوبی را نداشته باشد، ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به بار آورد. بسیاری از افراد تخت های بستری را برای استراحت سالمندان و افراد ناتوان تهیه می کنند. از همین جهت کیفیت و امنیت تخت بستری برای آن ها یک نکته بسیار مهم و اساسی به حساب می آید. اگر به واسطه نیازتان باید اقدام به تهیه تخت بستری نمایید، نیاز است تا با یک سری از موارد آشنایی داشته باشید تا در هنگام خرید هیچ مشکلی برای شما به وجود نیاید.

 

 

مفصل بدساید

 

 

 

نکات اساسی بدساید در تخت بستری

 

برای خرید بدساید نیاز است تا به یک سری از موارد توجه اساسی داشته باشید؛ چرا که در غیر این صورت ممکن است نتوانید آن طور که باید و شاید از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید. در ادامه به بررسی نکات اساسی بدساید در تخت بستری می پردازیم.

 

کیفیت بدساید

 

کیفیت همیشه حرف اول را در خرید بدساید می زند. بدسایدها برای این که بتوانند انعطاف پذیری بالایی داشته باشند، از جنس فوم ساخته می شوند. اکثر تخت های بستری به وسیله بدسایدهایی که از جنس فوم هستند به یک دیگر متصل شده اند. شاید این سوال برایتان به وجود آید که چطور می توان به کیفیت بدساید پی برد. در پاسخ باید بگوییم با توجه به این که تشخیص بدساید خوب از بد کمی مشکل است و نیاز به دانش و البته تجربه در این زمینه دارد، بهتر است کار خرید تخت بستری و بدساید را تنها از مراکز و مجموعه های معتبر انجام دهید.

 

 

اندازه مناسب

 

همان طور که گفته شد، تخت های بستری در انواع مختلفی ساخته می شوند. برای این که قطعات تخت ها به بهترین شکل ممکن در کنار یک دیگر قرار بگیرند باید از بدساید مناسب هر تخت استفاده کرد. به هنگام خرید بدساید حتما به اندازه و داشتن تناسب آن با تخت بستری مورد نظر خود دقت کنید.

 

 

قدرت تحمل وزن

 

سومین المان مهم برای انتخاب بد ساید موضوع قدرت تحمل تخت بستری می باشد. از آن جایی که وزن افراد با یک دیگر متفاوت است، نیاز است تا تخت های بستری برای افراد با وزن های متغیر ساخته شوند. در صورتی که تخت قدرت تحمل وزن بیمار را نداشته باشد، ممکن است آسیب های غیر قابل جبرانی را برای وی به وجود آورد. حتما به هنگام خرید تخت این مورد را بررسی نمایید و اقدام به خرید یک بدساید کاملا متناسب با قدرت تحمل وزن بیمار نمایید.

 

 

برند بدساید

 

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بسیاری از افراد توانایی خرید بدسایدهای با کیفیت که ساخته شرکت های معتبر در دنیا می باشد را ندارند. اگر می خواهید از تخت خود نهایت استفاده را ببرید و بدساید شما در مدت زمانی کوتاه خراب نشود و یا آسیب نبیند، بهتر است چشم خود را بر روی مسائل مالی ببندید. البته این بدان معنا نیست که تمامی بدسایدهایی که برند هستند قیمت بالایی را دارند. بسیاری از برندهای مطرح دنیا برای جذب مشتری اقدام به فروش بدسایدهایی با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت می کنند.

 

 

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

 

نکته مهم و آخری که به هنگام خرید بدساید باید به آن توجه داشته باشید، موضوع داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. به صورت کلی اگر یک فروشنده نسبت به کیفیت جنس خود اطمینان داشته باشد، برای محصول خود گارانتی در نظر می گیرد. به هنگام خرید بدساید حتما به این موضوع دقت نمایید.

 

 

خرید بدساید

 

 

سخنی پایانی

در این مقاله در مورد نکات اساسی بدساید در تخت بستری و همچنین انواع تخت های بستری صحبت شد. اگر می خواهید تجربه یک خرید عالی را در کارنامه خود داشته باشید، باید با مجموعه هایی حرفه ای و کاربلد همکاری داشته باشید. مجموعه ما با داشتن تخصص و تجربه در امر فروش بدساید در کنار شماست. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما در ارتباط باشید.

 

 

  • نویسنده : الیار طب