• 1402/03/02

بهترین ویژگی های تشک تخت بستری بیمار

 

بهترین ویژگی های مربوط به تشک تخت بستری بیمار کدامند؟

 

می دانید که مهمترین و بهترین ویژگی های تشک تخت بستری بیمار کدامند؟ شما هم قصد خرید آنلاین باکیفیت ترین انواع تشک های بیمارستانی را در سر دارید؟

خرید تشک بیمارستانی ایده آل و مناسب از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. بیماران برای داشتن خواب و استراحت راحت، به یکسری از تجهیزات و لوازم نیاز دارند. از مهمترین این تجهیزات می توان به تشک بیمارستانی اشاره کرد. شما نیز می توانید در حین خرید تشک مدنظرتان به برخی از موارد توجه لازم را داشته باشید. در این صورت می توانید بهترین تشک را برای بیماران خود سفارش دهید. مهمترین ویژگی ها و مشخصه های مربوط به تشک یاد شده عبارتند از:

 

 

  •         اندازه مربوط به تشک

 

  •         ضخامت تشک تخت بستری بیمار

 

  •         میزان تحرک بیمار

 

  •         کارایی تشک تخت بستری بیمار

 

  •         ماندگاری تشک

 

  •         تحمل وزن مربوط به تشک تخت بستری بیمار

 

 

 

قیمت تشک

 

 

اندازه مربوط به تشک

 

یکی از مهمترین ویژگی های تشک تخت بستری بیمار را اندازه استاندارد مربوط به آن شکل داده است. معمولا تشک های بیمارستانی در ابعاد 200*90 طراحی می شوند. البته در بسیاری از مواقع بنا به سفارش می توان تشک های کوچکتر یا بزرگ تر از حد استاندارد را نیز طراحی و عرضه نمود. پیشنهاد می شود که در حین خرید تشک بیمارستانی مدنظرتان حتما به ابعاد تخت نیز توجه لازم را داشته باشید. ابعاد تشک و تخت بایستی هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند. در غیر این صورت نمی توانید از تشک خریداری شده استفاده ی لازم را داشته باشید و مجبور خواهید بود آن را تعویض کنید.

 

 

ضخامت تشک تخت بستری بیمار

 

در مبحث مربوط به ویژگی های تشک تخت بستری بیمار می توان به ضخامت تشک یاد شده اشاره کرد. حتما در حین خرید تجهیزات مدنظرتان به ضخامت آن نیز توجه لازم را داشته باشید. ضخامت تشک های بیمارستانی بایستی به گونه ای باشد که راحتی ویژه ای را برای بیماران به ارمغان آورد. بنابراین به این موضوع توجه نموده و سعی کنید تشکی را در اولویت سفارش خود قرار دهید که بیشترین ضخامت را داشته باشد. همچنین می توانید قبل از خرید آنلاین خود، مشخصه های مربوط به تشک های مختلف بیمارستانی را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهید و بهترین این تجهیزات را خریداری نمایید.

 

 

بررسی میزان تحرک بیمار

 

امروزه بسیاری از افراد به دنبال بررسی مهمترین و اصلی ترین ویژگی های تشک تخت بستری بیمار هستند. افراد و مسئولان بیمارستانی می خواهند بهترین انواع تشک های مذکور را برای بیماران خود سفارش دهند. در حین بررسی مشخصه های مربوط به تشک های بیمارستانی پیشنهاد می شود که به میزان تحرک بیمار خود نیز توجه لازم را داشته باشید. تشک های یاد شده بایستی به گونه ای طراحی شده باشند که بیماران بتوانند حرکات لازم و راحتی را بر روی آن داشته باشند. در برخی از مواقع نیز بیماران مجبور هستند روی تشک دراز کشیده و هیچ گونه تحرکی را نداشته باشند. در این صورت راحت و نرم بودن تشک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در غیر این صورت ممکن است بیمار دچار زخم بستر شود.

 

خرید تشک

 

 

 

کارایی تشک تخت بستری بیمار

 

از مهمترین ویژگی های تشک تخت بستری بیمار می توان به کارایی آن اشاره کرد. حتما در حین انتخاب تشک مورد نیاز خود، به قابلیت تا و خم شدن آن توجه لازم را داشته باشید. در چنین وضعیتی بیماران می توانند به مدت طولانی استراحت لازم را بر روی تشک بیمارستانی خود داشته باشند. از مهمترین انواع تشک های یاد شده می توان به تشک مواج، بادی، فوم و فنری اشاره کرد. کارایی و مدل مربوط به تشک بیمارستانی بسیار متنوع بوده بنابراین در حین خرید این تجهیزات به این موضوع توجه لازم را داشته باشید.

 

 

ماندگاری تشک های بیمارستانی

 

یکی از بهترین ویژگی های تشک تخت بستری بیمار را ماندگاری بالای آن شکل داده است. تشک های یاد شده بایستی از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار باشند. توجه نمایید که بیماران مدت های طولانی بر روی تشک های مذکور به استراحت خواهند پرداخت. بنابراین مقاومت و ماندگاری تشک های بیمارستانی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. با افزایش ماندگاری و طول عمر مربوط به تشک های یاد شده، قیمت مربوط به این تجهیزات نیز افزایش قابل توجهی را خواهد داشت. با این حال توصیه می گردد که تشک هایی را در سبد خرید خود قرار دهید که از دوام و طول عمر بالایی برخوردارند. همچنین می توانید تشک هایی را مورد بررسی قرار دهید که مجهز به محفظه های هوایی هستند. تشک هایی که دارای ویژگی وینیل هستند، از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردارند. شما می توانید پس از بررسی تمام مشخصه های خوب تشک های یاد شده، با خیال آسوده خریدتان را شکل دهید.

 

 

تحمل وزن مربوط به تشک تخت بستری بیمار

 

تشک های بیمارستانی بایستی تحمل وزن بیمار را داشته باشند. توجه نمایید که تشک های بیمارستانی مموری فوم معمولا وزن میان 180 تا 125 کیلوگرم را می توانند به راحتی تحمل کنند. این در حالی است که تشک های فنری بیمارستانی می توانند حداکثر وزن 114 کیلو گرم را تحمل نمایند. بنابراین در حین خرید تشک مورد نیاز خود به نوع و حداکثر تحمل وزن آن توجه لازم را داشته باشید. از سوی دیگر امروزه تشک هایی را می توانید در بازار مشاهده نمایید که می توانند وزن بالای 180 کیلوگرم را نیز تحمل کنند. این مدل از تشک ها به شکل ویژه و مخصوص طراحی می شوند و از قیمت بالایی نیز برخوردارند.

 

 

 

تخت بستری همراه با تشک

 

 

بررسی سایر ویژگی های تشک تخت بستری بیماران 

 

از سایر مهمترین و اصلی ترین ویژگی های تشک تخت بستری بیمار می توان به سیستم تنفس هوای تشک، طول عمر بالای آن، ضد لک، ضد باکتریایی تشک و ضد آب بودن آن اشاره کرد. توصیه می شود که تشک مورد نیاز خود را از وب سایت های معتبر تهیه و خریداری نمایید. در این صورت می توانید مناسب ترین و راحت ترین تشک را با قیمت مناسبی تهیه کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راهنمای خرید بهترین تشک بیمارستانی نیز با متخصصان ما از وب سایت الیار طب در ارتباط باشید. 

 

 

 

  • نویسنده : الیار طب