• 1401/11/23

آشنایی با ویژگی های تخت معاینه با کیفیت

 

معمولا تخت های معاینه بیمارستانی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. همین موضوع سبب شده است که قیمت پایین تری در مقایسه با انواع دیگر تخت ها داشته باشند. امروزه مراکز درمانی مختلفی وجود دارند که به دنبال تخت معاینه با کیفیت هستند. چرا که وجود چنین تخت هایی باعث ایجاد یک حس خوب در مراجعه کنندگان و بیماران خواهد شد.

 

 

 

تخت معاینه با کیفیت

 

 

یک تخت معاینه با کیفیت دارای خصوصیاتی از قبیل استحکام بالا، تشک با کیفیت، طراحی زیبا و مناسب و رنگ های متنوع می باشد. در واقع یکی از مهمترین دغدغه‌ پزشکان، خرید تخت معاینه با کیفیت است. با توجه به اینکه تولید کننده ها در محصولات خود تنوع زیادی ندارند، به همین دلیل مشتریان در انتخاب طرح و رنگ مورد نظر خود محدودیت داشته اند. این مورد باعث می شود که مثلا یک پزشک به راحتی نتواند کلینیک خود را با رنگی که دوست دارد ست نماید. در این راستا شرکت الیار طب که تولید کننده انواع تخت معاینه می باشد، توانسته متنوع ترین تخت ها را به بازار عرضه کند.

 

 

موارد استفاده از تخت معاینه با کیفیت

 

هر پزشکی برای اینکه فعالیت خود را شروع کند، یقینا نیاز به یک تخت معاینه با کیفیت دارد. ما در شرکت الیار طب سعی بر آن داشته ایم تا تختی مخصوص و مناسب، حتی بر اساس سفارش شما تولید کنیم. از ویژگی های تخت معاینه با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

 

1-بدنه تخت معاینه با کیفیت دارای رنگ الکترواستاتیک بوده و بعد از شستشو دچار زنگ زدگی نخواهد شد. همچنین در کوره با دمای بالا تولید می شود.

 

2- تحمل وزن این تخت ها به مدل آنها بستگی دارد. در حالت کلی حداقل وزنی که این تخت ها می توانند تحمل کنند، ۱۲۰ کیلوگرم است.

 

 

3- تخت معاینه با کیفیت با دارا بودن رویه فوم درجه یک، در مدت زمان طولانی حالت ارتجاعی خود را حفظ می نماید.

 

 

 

 

مواردی که جهت خرید بهترین تخت معاینه باید بدانید

 

 

1- تخت معاینه با کیفیت مهمترین وسیله کار یک پزشک محسوب می شود. از آنجا که اینگونه تخت ها قیمت بیشتری نسبت به مدل های معمولی و ارزان تر دارند، لذا پیشنهاد می کنیم که بر روی تخت های با کیفیت سرمایه ‌گذاری نمایید. البته باید تمامی هزینه های مربوطه که شامل حمل و نقل و یک سری لوازم جانبی است را هم در نظر بگیرید.

 

 

 

 

موارد استفاده از تخت معاینه با کیفیت

 

 

 

 

2- لازم است یک تخت معاینه با کیفیت در برابر خراش و ساییدگی دارای مقاومت بالایی باشد. بر این اساس، جنس بدنه و همچنین کیفیت فوم تخت معاینه بسیار حائز اهمیت است. این نوع تخت ممکن است الکتریکی یا ثابت باشد. یادتان باشد تختی که قصد دارید بخرید، چندین سال قرار است از آن استفاده کنید.

 

 

 

 

معرفی تخت معاینه پایه ثابت زیر ورق به عنوان یک تخت معاینه با کیفیت

 

یکی از پرکاربردترین و مستحکم ترین تخت معاینه ساخته شده در صنایع پزشکی، تخت معاینه پایه ثابت زیر ورق می باشد. این تخت کاربرد فراوانی در کلینیک ها، درمانگاه ها، مطب ها و سایر مراکز درمانی دارد. قیمت این تخت نسبت به کارایی آن بسیار مناسب است.

 

 

بر اساس تحقیقات به عمل آمده، خریداران تخت معاینه پایه ثابت از کیفیت این محصول بسیار راضی بوده اند. از مشخصات این تخت معاینه با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

 

 

  • متشکل از چرم قابل شستشو در رنگ های متنوع برای هماهنگ سازی با مراکز مختلف درمانی و ایجاد دکور مطابق با سلیقه شخص

 

 

  • برخورداری از فوم سرد با کیفیت و بدون فرونشست در استفاده طولانی مدت

 

 

  • لایه زیرین بسیار مستحکم از جنس آهن که مقاومت فوق العاده ای را به تخت می بخشد. همچنین سبب افزایش طول عمر آن می گردد. از طرفی به علت اینکه زیر ورق آن از جنس فلز است، تحمل وزن بالایی دارد.

 

 

  • دارای پایه تخت مقاوم یک تکه و بدون جوش که به هیچ عنوان صدمه نخواهد دید.

 

 

  • قابلیت استفاده از آن بدون هیچ مشکل و ایرادی تا سالیان متمادی

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

تخت معاینه با کیفیت جهت معاینه کردن بیماران در مراکز درمانی، کلینیک ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت پزشکان و متخصصان در هنگام معاینه به تخت های مخصوصی نیاز دارند تا به معاینه دقیق بیمار بپردازند. بنابراین تخت معاینه یک ابزار بسیار مهم به حساب می ‌آید.

 

 

 

معرفی تخت معاینه پایه ثابت زیر ورق به عنوان یک تخت معاینه با کیفیت

 

 

 

 

در میان انواع تخت های معاینه، تخت معاینه پایه ثابت، یک تخت معاینه با کیفیت است که دارای استحکام بالاتری در مقایسه با محصولات مشابه می باشد. با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن و تکنولوژی ساخت و مراحل تولید، یک محصول بسیار مطلوب به شمار می آید. از لحاظ قیمت نیز قابل رقابت با محصولات خارجی است. از این رو پیشنهاد ما برای درمانگاه ها و کلینیک های شلوغ و پر رفت و آمد، خرید تخته معاینه پایه ثابت می باشد. شرکت الیار طب با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و داشتن کارشناسان با تجربه، در حوزه طراحی و تولید تخت های معاینه با کیفیت فعالیت دارد. برای اطلاع از قیمت محصولات به سایت این شرکت مراجعه کنید.

 

 

 

 

  • نویسنده : الیار طب